Poniżej znajdziecie Państwo informacje dotyczące metod dostawy towaru przez ekogratis.pl:

1. Istnieje możliwość dostawy towaru za pośrednictwem naszego środka transportu, po ustaleniu godzin oraz miejsca dostawy.

2. Na terenie kraju przesyłki wysyłane za pomocą renomowanych firm kurierskich – koszt przesyłki określany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Drogę swojej przesyłki można śledzić wpisując nr. listu przewozowego na stronie firmy kurierskiej.

3. Zamówienia specjalne, ekspresowe oraz kalkulowane indywidualnie podlegają dodatkowej kalkulacji cenowej kosztów wysyłki.

Reklamacje usług transportowych.

Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu realizowanego przez firmę kurierską należy sprawdzić paczkę, czyli otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji.

Proces reklamacyjny wobec firmy kurierskiej trwa od 1-3 miesięcy, klient jest powiadamiany o uznaniu/nie uznaniu reklamacji na swój e-mail.